ISO9001 certifikát IT | SK | Vyhľadávanie
 

Najsilnejším médiom je Markíza, printy slabnú

media.jpg TV skupina Markíza (Time Warner) si aj vlani udržala pozíciu najväčšej mediálnej spoločnosti na Slovensku, s tržbami 91,1 mil. €.

Skupina Joj (Richard Flimel) bola tesne druhá, s tržbami 90,2 mil. €. Medzi printovými médiami sa na prvé miesto dostalo vydavateľstvo News and Media Holding (Penta) s tržbami 27,2 mil. €. Skupina Petit Press (Martin Vajda a Penta) nasledovala s tržbami 25,3 mil. €. Medzi rádiami je jasnou jednotkou Expres (5,6 mil. €). V blízkej budúcnosti budú rásť najmä digitálne médiá, TV si udrží silné postavenie a printy budú naďalej oslabovať.

Odhad reklamných príjmov v mil. €:

 

2018

2014

TV

160.5

119.6

Online

118.5

93.9

Printy

31.2

38.8

Outdoor

28.6

26.6

Radio

18.3

14.7

Source: HN/16



 
 
Povedali o nás

boselli_mario"S Taliansko - Slovenskou obchodnou komorou sme dosiahli veľmi kvalitné výsledky, je to prostredník, ktorý skutočne odráža taliansku podnikateľskú realitu na Slovensku."

Mario Boselli / Prezident Taliansko - Slovenskej obchodnej komory 2003-2009
 
 
Kontakt
Sídlo:
Michalská 7
81101 Bratislava
Tel.: +421 (0)948 899 880
Sme členom
&nsbp;
Úvod Camit Služby Členstvo Podnikanie Podujatia Publikácie Novinky Kontakty Camera di commercio Italo-Slovacca
© 2019. All rights reserved