Raňajkový seminár eGovernment
28
Február2018
OD 09:00
Hotel Falkensteiner, Pilárikova ulica 5, Bratislava
Taliansko –Slovenská obchodná komora si Vás dovoľuje srdečne pozvať na raňajkový seminár na tému eGovernmentu.
Seminár organizuje Slovensko-rakúska obchodná komora v spolupráci so školiteľmi portálu epodpora.sk a Taliansko-Slovenskou obchodnou komorou a Švédskou obchodnou komorou v SR.
eGovernment je elektronickou formou výkonu verejnej správy pri aplikácii informačno-komunikačných technológií. Od 1.7.2017 majú právnické osoby zapísané v obchodnom registri SR elektronické schránky povinne aktivované na doručovanie. Tlačené úradné dokumenty a podpis v písomnej forme sú podľa zákona č. 305/2013 (zákon o eGovernmente) rovnocenné s elektronickými dokumentami opatrenými kvalifikovaným elektronickým podpisom.
Viete, že eGovernment sa týka aj zahraničných podnikateľských subjektov?
Viete ako vybaviť vstup do elektronickej schránky pre zahraničného štatutára?
Viete, že orgány verejnej moci Vám môžu zaslať rozhodnutia o plynúcich lehotách prostredníctvom elektronickej schránky?
Viete, že exekučné rozhodnutie môžete dostať už len do elektronickej schránky na Ústrednom portáli verejnej správy?
Poznáte Ústredný portál verejnej správy? Poznáte elektronické služby štátu poskytované podnikateľskému sektoru?
Zodpovedanie týchto otázok ako aj bližšie informácie o danej téme budú odprezentované na podujatí eGovernment.
Prednášajúci:
Účastnícky poplatok:
Prosíme Vás o potvrdenie Vašej účasti na adrese szabova@camitslovakia.sk najneskôr do 27.2.2018.
Zrušenie potvrdenej účasti nie je možné po 27.2.2018. Napriek Vašej neúčasti na podujatí Vám bude po podujatí fakturovaná plná suma.
Tešíme sa na stretnutie s Vami!
Seminár sa uskutoční v stredu 28.02.2018 o 9:00 v Hoteli Falkensteiner v Bratislave. Registrácia začne o 8:45 hod.
Seminár organizuje Slovensko-rakúska obchodná komora v spolupráci so školiteľmi portálu epodpora.sk a Taliansko-Slovenskou obchodnou komorou a Švédskou obchodnou komorou v SR.
eGovernment je elektronickou formou výkonu verejnej správy pri aplikácii informačno-komunikačných technológií. Od 1.7.2017 majú právnické osoby zapísané v obchodnom registri SR elektronické schránky povinne aktivované na doručovanie. Tlačené úradné dokumenty a podpis v písomnej forme sú podľa zákona č. 305/2013 (zákon o eGovernmente) rovnocenné s elektronickými dokumentami opatrenými kvalifikovaným elektronickým podpisom.
Viete, že eGovernment sa týka aj zahraničných podnikateľských subjektov?
Viete ako vybaviť vstup do elektronickej schránky pre zahraničného štatutára?
Viete, že orgány verejnej moci Vám môžu zaslať rozhodnutia o plynúcich lehotách prostredníctvom elektronickej schránky?
Viete, že exekučné rozhodnutie môžete dostať už len do elektronickej schránky na Ústrednom portáli verejnej správy?
Poznáte Ústredný portál verejnej správy? Poznáte elektronické služby štátu poskytované podnikateľskému sektoru?
Zodpovedanie týchto otázok ako aj bližšie informácie o danej téme budú odprezentované na podujatí eGovernment.
Prednášajúci:
Mgr. Rastislav Pavlík,
Ing. Jozef Brngál,
Mgr. Michal Belohorec,
autorizovaní školitelia NASES (Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby).
Účastnícky poplatok:
Pre členov TSOK: 11 €
pre nečlenov: 39 €
Prosíme Vás o potvrdenie Vašej účasti na adrese szabova@camitslovakia.sk najneskôr do 27.2.2018.
Zrušenie potvrdenej účasti nie je možné po 27.2.2018. Napriek Vašej neúčasti na podujatí Vám bude po podujatí fakturovaná plná suma.
Tešíme sa na stretnutie s Vami!