13 km železničnej trate Poprad-Lučivná, vo výške 90,9 mil. €. Firmy Swietelsky, Strabag, Eurovia a Eltra podali ponuku za 91,8 mil. € a združenie TSS Grade, Doprastav a Tempra ponuku 97,5 mil. €. Očakávaná cena bola 96 mil. €. Správca železničnej infraštruktúry Železnice SR nie je nadšený, preferuje tradičných slovenských dodávateľov. Rovnaká je situácia v tendri na rekonštrukciu trate Bratislava-česká hranica, aj tam je ponuka Integra najlacnejšia (212 mil. € pri očakávanej cene 300 mil. €). Železnice SR sa snažia Integru vylúčiť z oboch tendrov, zatiaľ neúspešne.
Železnice SR musia opätovne vyhodnotiť súťaž na 30-ročné prevádzkovanie prekladiska v Žiline za 25 mil. €, rozhodol Úrad pre verejné obstarávanie. Pôvodne tender vyhodnotili 12. marca 2018. V tendri bola iba jedna ponuka, nebola zverejnená.
Okolo férovosti súťaží ŽSR bolo vždy veľa pochybností. Prispela k nim aj kauza batohu s 300.000 € v hotovosti, ktorý zabudol na pumpe bývalý šéf podniku Štefan Hlinka.