Kalendár podujatí

Ako sa stať obľúbenou značkou

555
31 Máj2019 OD 09:30
DO 12:30

Priestory KPMG, Riverpark, Dvořákovo nábr. 10, Bratislava

Taliansko-Slovenská obchodná komora Vás srdečne pozýva na prednášku o Customer Experience, ktorá sa uskutoční 31.5.2019 v priestoroch KPMG v Bratislave.
Žijeme v novej ére zákazníka. Spôsob, akým firmy jednajú so zákazníkmi, nebol nikdy dôležitejší. Zamerať sa príliš úzko len na produkt a cenu už nestačí. Zákazníci chcú byť počas nakupovania rozmaznávaní. Zážitok zákazníka z nakupovania sa tak postupne stáva konkurenčnou výhodou. Firmy si uvedomujú, že kľúčom k úspechu je naplniť očakávania zákazníkov, poskytnúť im skutočne hodnotné služby a uspokojiť ich tak, aby mali motiváciu vrátiť sa opäť. Šťastný zákazník sa totiž stáva advokátom spoločnosti a nástrojom jej prosperity.

Na prednáške o Customer Experience (CX), ktorú organizuje spoločnosť KPMG v spolupráci so zahraničným obchodnými komorami na Slovensku, sa dozviete, čo je zákaznícka skúsenosť, ako funguje a prečo je dôležitá.

Prednášajúci: Karin Nemčeková, manažérka zodpovedná za poradenstvo v oblasti CX.

Čo bude obsahom prednášky:

- Získate nový pohľad na to, čím si prechádzajú zákazníci počas nakupovania

- Vysvetlíme vám princípy dobre zákazníckej skúsenosti

- Priblížime vám, čo robia iné firmy pre to, aby zlepšili zákazníkom zážitok z nakupovania

- Prezradíme vám, ktoré slovenské značky excelovali v CX, a prečo ich zákazníci zbožňujú


KEDY: 31.5.2019 o 9:30 hod.

KDE: Priestory KPMG, Riverpark, Dvořákovo nábr. 10, Bratislava

PROGRAM:

9:00 h – 9:30 h registrácia
9:30 h – 11:30 h prezentácie
11:30h business lunch


Jazyk: slovenčina /angličtina (simultánny preklad)


Účasť pre členov TSOK zdarma!


Prosíme Vás o potvrdenie Vašej účasti na e-mailovej adrese szabova@camitslovakia.sk do 23.5.2019.


Tešíme sa na stretnutie s Vami!


Svojou účasťou na podujatí účastníci vyjadrujú súhlas so zverejnením fotografií vyhotovených na podujatí na webovej stránke, v Newslettri a na sociálnych sieťach Taliansko – Slovenskej obchodnej komory za účelom informovania členov a nečlenov komory o činnosti komory a priebehu podujatia.