Ako sa stať obľúbenou značkou
31
Máj2019
OD 09:30
DO 12:30
DO 12:30
Priestory KPMG, Riverpark, Dvořákovo nábr. 10, Bratislava
Taliansko-Slovenská obchodná komora Vás srdečne pozýva na prednášku o
Customer Experience, ktorá sa uskutoční 31.5.2019 v priestoroch KPMG v
Bratislave.
Žijeme v novej ére zákazníka. Spôsob, akým firmy jednajú so zákazníkmi, nebol nikdy dôležitejší. Zamerať sa príliš úzko len na produkt a cenu už nestačí. Zákazníci chcú byť počas nakupovania rozmaznávaní. Zážitok zákazníka z nakupovania sa tak postupne stáva konkurenčnou výhodou. Firmy si uvedomujú, že kľúčom k úspechu je naplniť očakávania zákazníkov, poskytnúť im skutočne hodnotné služby a uspokojiť ich tak, aby mali motiváciu vrátiť sa opäť. Šťastný zákazník sa totiž stáva advokátom spoločnosti a nástrojom jej prosperity.
Na prednáške o Customer Experience (CX), ktorú organizuje spoločnosť KPMG v spolupráci so zahraničným obchodnými komorami na Slovensku, sa dozviete, čo je zákaznícka skúsenosť, ako funguje a prečo je dôležitá.
Prednášajúci: Karin Nemčeková, manažérka zodpovedná za poradenstvo v oblasti CX.
Čo bude obsahom prednášky:
- Získate nový pohľad na to, čím si prechádzajú zákazníci počas nakupovania
- Vysvetlíme vám princípy dobre zákazníckej skúsenosti
- Priblížime vám, čo robia iné firmy pre to, aby zlepšili zákazníkom zážitok z nakupovania
- Prezradíme vám, ktoré slovenské značky excelovali v CX, a prečo ich zákazníci zbožňujú
KEDY: 31.5.2019 o 9:30 hod.
KDE: Priestory KPMG, Riverpark, Dvořákovo nábr. 10, Bratislava
PROGRAM:
9:00 h – 9:30 h registrácia
9:30 h – 11:30 h prezentácie
11:30h business lunch
Jazyk: slovenčina /angličtina (simultánny preklad)
Účasť pre členov TSOK zdarma!
Prosíme Vás o potvrdenie Vašej účasti na e-mailovej adrese szabova@camitslovakia.sk do 23.5.2019.
Tešíme sa na stretnutie s Vami!
Svojou účasťou na podujatí účastníci vyjadrujú súhlas so zverejnením fotografií vyhotovených na podujatí na webovej stránke, v Newslettri a na sociálnych sieťach Taliansko – Slovenskej obchodnej komory za účelom informovania členov a nečlenov komory o činnosti komory a priebehu podujatia.