Úspech slovenského Sygicu, automobilka Ford bude propagovať jeho navigácie

  • August 3, 2017
navigation-1048294_1920.jpg Slovenský dodávateľ navigácií Sygic je svetovým lídrom s viac ako 150 mil. používateľov.
Vlani vykázal 3% pokles čistého zisku na 5,5 mil. €, ale tržby mu narástli o 5% na 18,9 mil. €. Tento rok uzatvoril partnerstvo s automobilkou Ford, na základe ktorej sa jeho navigačná aplikácia dokáže prepojiť s autami Ford a preniesť tak mobilnú navigáciu z obrazovky telefónu na obrazovku vozidla. Sygic Car Navigation nebude priamo predinštalovaná v autách, ale Ford ju bude propagovať, aby si ju jej zákazníci stiahli. O ovládnutie navigácie v autách sa pritom snažia IT giganti Google a Apple, ktorým sa snažia konkurovať samotné automobilky. Automotive segment dnes tvorí desatinu tržieb Sygicu. Firma chce, aby jeho navigáciu využívali aj ďalšie automobilky. Približne 40% tržieb prichádza z podnikového segmentu (dopravné a logistické firmy) a zhruba polovicu obratu tvorí predaj aplikácií pre smartfóny.

 
 Späť

Najčítanejšie správy