Výrobca slovenských bagiet expanduje na domácom aj zahraničnom trhu

  • August 8, 2017

baked-2313462_1920.jpgSlovenský výrobca bagiet Fekollini (Róbert Mego a Andrej Šmura; značka Pierre Baguette) vlani zvýšil čistý zisk o 138% na 1,2 mil. € a tržby mu narástli o 22% na 21,2 mil. €.

Má silné postavenie na domácom trhu a vlani sa mu podarilo exportovať až 44% produkcie. Vyše polovica exportu pripadla na Poľsko, štvrtina na Rakúsko a 15% na Česko. V Rakúsku a Česku predáva cez sieť Billa, v Poľsku cez obchody Biedronka a pumpy Orlen. Na rastúce tržby (ešte v roku 2009 činili iba 6,5 mil. €) firma reaguje výstavbou nového závodu v Sládkovičove. Zrejme aj mierne zvýši počet zamestnancov zo súčasných 500. Až tretina zamestnancov pracuje vo vedení, obchode a marketingu. Na slovenskom trhu s bagetami dominujú miestne firmy Fekollini a Grotto a česká firma Hamé (značka Apetit).


 Späť

Najčítanejšie správy