Ich zoznam zatiaľ odmieta zverejniť, získal ho ale denník Sme. Ide najmä o najmenej lukratívne úseky v regiónoch, na ktorých štátny prepravca ŽS Slovensko dosahuje najvyššie straty. Súkromní dopravcovia by tak v súťaži mohli požadovať ešte vyššiu dotáciu, než akú v súčasnosti dostáva ŽS Slovensko. Predchádzajúca vláda pritom vypísala tender na trať Bratislava – Banská Bystrica, súčasný minister Árpad Érsek (Most-Híd) ho zrušil.
MD plánuje vypísať tender aj na trať Bratislava – Komárno. Český prepravca RegioJet má zmluvu na prevádzku vlakov na roky 2012-20 a víťaz tendra má plynule nadviazať na prevádzku na tejto trati. Po roku 2024 by podľa smerníc EÚ už mal byť vypísaný tender na prevádzku každej železničnej trate. Do tendrov sa zapojí aj ŽS Slovensko.
MD plánuje vypísať tender aj na trať Bratislava – Komárno. Český prepravca RegioJet má zmluvu na prevádzku vlakov na roky 2012-20 a víťaz tendra má plynule nadviazať na prevádzku na tejto trati. Po roku 2024 by podľa smerníc EÚ už mal byť vypísaný tender na prevádzku každej železničnej trate. Do tendrov sa zapojí aj ŽS Slovensko.