Národná diaľničná spoločnosť (NDS) ich chcela začať v apríli, námietky posunú začiatok o tri mesiace. Obchvat budujú Váhostav a OHL ŽS za 227,3 mil. €. Jeho ukončenie je plánované na rok 2021.
Dokončenie 13,5 km diaľnice D1 Lietavská Lúčka – Dubná Skala s tunelom Višňové sa oneskorí o jeden rok, odhaduje NDS.
NDS chce v tomto roku začať tendre na 48 km diaľnic za 737 mil. €. Ide o úseky Kriváň – Mýtna (9,1 km), Košice – Košické Oľšany (21,3 km) a Rožňava – Jablonov nad Turňou s tunelom Soroška (14,1 km). V pláne je aj súťaž na rozšírenie úseku D1 Bratislava – križovatka Triblavina (3,5 km). Na tieto úseky nemá NDS financovanie, výnimkou je úsek pri Košiciach, na ktorý sú EÚ fondy. V súčasnosti bežia tendre na výstavbu troch úsekov: Tvrdošín – Nižná (4,4 km), obchvat Prešova (4,3 km) a Mýtna – Tvrdošovce (13,5 km). Financovanie výstavby týchto úsekov je zabezpečené z vlastných zdrojov NDS a štátneho rozpočtu, predpokladané náklady činia 406 mil. €.
Dokončenie 13,5 km diaľnice D1 Lietavská Lúčka – Dubná Skala s tunelom Višňové sa oneskorí o jeden rok, odhaduje NDS.
NDS chce v tomto roku začať tendre na 48 km diaľnic za 737 mil. €. Ide o úseky Kriváň – Mýtna (9,1 km), Košice – Košické Oľšany (21,3 km) a Rožňava – Jablonov nad Turňou s tunelom Soroška (14,1 km). V pláne je aj súťaž na rozšírenie úseku D1 Bratislava – križovatka Triblavina (3,5 km). Na tieto úseky nemá NDS financovanie, výnimkou je úsek pri Košiciach, na ktorý sú EÚ fondy. V súčasnosti bežia tendre na výstavbu troch úsekov: Tvrdošín – Nižná (4,4 km), obchvat Prešova (4,3 km) a Mýtna – Tvrdošovce (13,5 km). Financovanie výstavby týchto úsekov je zabezpečené z vlastných zdrojov NDS a štátneho rozpočtu, predpokladané náklady činia 406 mil. €.