Čoskoro sa tak obnoví aj výroba v bratislavskom závode Volkswagenu. Ten bol nútený úplne zastaviť výrobu modelov SUV (Audi Q7 a Q8, VW Touareg a Porsche Cayenne) práve z dôvodu štrajku zamestnancov v maďarskom závode Audi, najväčšom výrobcovi motorov VW. Výroba malých áut (VW Up!, Škoda Citygo a Seat Mii) naďalej beží naplno. SUV mali vlani 60% podiel na počte áut vyrobených v Bratislave. Zamestnanci v Maďarsku požadovali navýšenie platov zo súčasnej úrovne 1.300 € (v Bratislave priemerný plat dosahuje takmer 1.900 €).
Okrem toho sa objavila správa, ktorá nie je pre slovenský automobilový sektor veľmi priaznivá. Volkswagen investuje 30 mld € do platformy pre elektrické autá. Ponúkať ju chce aj ďalším automobilkám, využívať ju chce Ford. Od roku 2022 chce platformu vyrábať v ôsmich závodoch, bratislavský medzi nimi nie je (na zozname je ale český závod Škody). V súčasnosti VW predáva 40.000 elektrických áut ročne, do roku 2025 chce byť na troch miliónoch (tretina celkovej produkcie).
Okrem toho sa objavila správa, ktorá nie je pre slovenský automobilový sektor veľmi priaznivá. Volkswagen investuje 30 mld € do platformy pre elektrické autá. Ponúkať ju chce aj ďalším automobilkám, využívať ju chce Ford. Od roku 2022 chce platformu vyrábať v ôsmich závodoch, bratislavský medzi nimi nie je (na zozname je ale český závod Škody). V súčasnosti VW predáva 40.000 elektrických áut ročne, do roku 2025 chce byť na troch miliónoch (tretina celkovej produkcie).