Predaj

  • Október 2, 2014

10628581_957070630975315_1284988660628251138_n.jpg Na Slovensku zostáva britský obchodný reťazec Tesco i naďalej jednotkou v maloobchodnom predaji. Aj keď firma zaznamenala mierny pokles tržieb vo finančnom roku končiacom 28. februára 2014,

pozíciu maloobchodného lídra to neohrozilo. Pokles tržieb bol zaznamenaný o 2% na 1,372 miliárd eur, čistý zisk zas klesol až o polovicu, na 16,8 milióna eur.
Na druhej strane, kontinuálny rast zaznamenáva potravinový reťazec spoločnosť Lidl. Za minulý rok sa mu podarilo zvýšiť výnosy medziročne o 18%, a to na sumu 794,9 milióna eur a zároveň posilniť čistý zisk o 1%, na 65,4 milióna eur. Lidl sa stáva úspešným reťazcom, pretože vynakladá mimoriadne veľké finančné prostriedky na marketing. Do reklamy investoval až o 40% viac ako reťazec Tesco za minulý rok. Výdavky Lidlu na reklamu tak dosiahli sumu 20 miliónov eur.

Image source: www.freedigitalphotos.net

 Späť

Najčítanejšie správy