Najsilnejším médiom je Markíza, printy slabnú

  • Júl 26, 2019

media.jpg TV skupina Markíza (Time Warner) si aj vlani udržala pozíciu najväčšej mediálnej spoločnosti na Slovensku, s tržbami 91,1 mil. €.

Skupina Joj (Richard Flimel) bola tesne druhá, s tržbami 90,2 mil. €. Medzi printovými médiami sa na prvé miesto dostalo vydavateľstvo News and Media Holding (Penta) s tržbami 27,2 mil. €. Skupina Petit Press (Martin Vajda a Penta) nasledovala s tržbami 25,3 mil. €. Medzi rádiami je jasnou jednotkou Expres (5,6 mil. €). V blízkej budúcnosti budú rásť najmä digitálne médiá, TV si udrží silné postavenie a printy budú naďalej oslabovať.

Odhad reklamných príjmov v mil. €:

 

2018

2014

TV

160.5

119.6

Online

118.5

93.9

Printy

31.2

38.8

Outdoor

28.6

26.6

Radio

18.3

14.7

Source: HN/16



 Späť