Vláda, banky, aj celá spoločnosť hľadajú riešenia, ako tieto dopady minimalizovať a pomôcť najmä najviac ohrozeným skupinám. Tatra banka pružne zareagovala na situáciu a hneď v prvé dni vyčlenila prostredníctvom svojej nadácie na boj s koronavírusom 500 000 eur.
Pre svojich klientov prináša Tatra banka ďalší jedinečný benefit. Každý klient, ktorý vlastní platobnú kartu, môžu využiť špeciálne služby lekára na telefóne, online diagnostiku symptómov alebo služby psychológov úplne zadarmo.
Opatrení, ktoré Tatra banka zaviedla, je ešte viac. Medzi najviac zasiahnuté skupiny patria napríklad malí a strední podnikatelia a ich zamestnanci. Banka im preto odpustila hneď niekoľko poplatkov. Jedným z nich je plošné odpustenie administratívnych poplatkov za POS terminál pre podnikateľov. Ak teda máte vo svojej prevádzke terminál od Tatra banky, tento výdavok si môžete vyškrtnúť.
Vzhľadom na situáciu banka dokonca pozastavila niektoré z avizovaných zmien v sadzobníku poplatkov, a tieto poplatky zostanú až do odvolanie nezmenené.
Pre svojich klientov banka pripravila aj ďalšie zmeny a opatrenia . Väčšinu zmien a požiadaviek môžete aktuálne vyriešiť bez návštevy pobočky, telefonicky alebo online.
V prípade, že úvery aktuálne nedokážete splácať, Tatra banka v najbližších dňoch spustí riešenie, ktoré vám umožní bezplatne požiadať o odklad splátok jednoducho cez aplikáciu alebo internet banking. Odklad splátok bude v súlade s novým zákonom, ktorý vláda po rokovaniach s bankami predstavila minulý piatok.
Pre nových klientov predĺžila banka možnosť získať nový účet Tatra Personal na 12 mesiacov bez poplatku za vedenie, ak si ho klienti otvoria online do 30.júna.
Zdroj, foto: sme.sk