V nákupných centrách sa kvôli pandémii život za posledných pár mesiacov značne spomalil. Na tento fakt poukazujú aj výsledky najnovšieho prieskumu spoločnosti CBRE medzi nájomcami v maloobchodných centrách na Slovensku. Zatiaľ čo len 4 % maloobchodníkov uviedlo, že nezaznamenali žiadnu zmenu, zvyšných 55 % z nich predpokladá, že ich podnikanie sa vráti do kondície spred vypuknutia pandémie až v priebehu budúceho roka. Polovica z nich uvažuje o redukcii pobočkovej siete. Až 71% prenajímateľov poskytlo obchodom zľavu z nájomného.
Na slovenský trh mieria napriek pandémii viaceré značky z rôznych segmentov od módy (Oysho, Springfield, Woman Secret či Gap) cez gastronómiu (Paul Bakery) až po bytové doplnky (Zara Home). Do nákupných centier začal expandovať aj slovenský vinár Matyšák, uvádza poradenská firma CBRE. Naopak, slovenský trh opúšťajú značky Camaieu, Forever 21, Freywille Promod, Tous, či Klenoty Aurum. Končia pritom značky, ktoré mali problémy už pred pandémiou.
Zdroj: openiazoch.sk
Na slovenský trh mieria napriek pandémii viaceré značky z rôznych segmentov od módy (Oysho, Springfield, Woman Secret či Gap) cez gastronómiu (Paul Bakery) až po bytové doplnky (Zara Home). Do nákupných centier začal expandovať aj slovenský vinár Matyšák, uvádza poradenská firma CBRE. Naopak, slovenský trh opúšťajú značky Camaieu, Forever 21, Freywille Promod, Tous, či Klenoty Aurum. Končia pritom značky, ktoré mali problémy už pred pandémiou.
Zdroj: openiazoch.sk