Ako sa študenti najlepšie naučia o nabíjačkách elektrických vozidiel? Formou kombinovaného vzdelávania! Okrem potrebnej teórie, ktorú si musia študenti odborného štúdia osvojiť, je nevyhnutné stretávať sa aj s odborníkmi z tejto oblasti. C-Evil zakomponuje vo svojich učebných materiáloch prednášky hostí, návštevy miest a množstvo príkladov z praxe.
Projekt C-Evil (Vzdelávanie o nabíjačkach elektrických vozidiel), implementovaný ako strategické partnerstvo Erasmus + v oblasti odborného vzdelávania a prípravy, dosiahol prvý veľký míľnik.
Počas 24-mesačného projektu, ktorý sa začal v októbri 2019, sa vypracujú školiace materiály pre inštaláciu a údržbu nabíjačiek elektrických vozidiel. Okrem koordinátora CAM Consulting sú partnermi tohto projektu turecká, rumunská, španielska, holandská, slovenská, grécka a maďarská organizácia.
S cieľom správne podporiť vypracovanie školiacich materiálov bola implementovaná prvá úloha, ktorá mala spoločné očakávania týkajúce sa materiálov, zdieľanie skúseností partnerov s metodikami učenia sa a zhromažďovanie skvelých nápadov z osvedčených postupov. Partneri nakoniec určili sedem hlavných učebných cieľov zameraných na študentov, učiteľov a samotné materiály: ich validáciu, možnú adaptáciu a pozíciu na trhu práce.
Následne partneri analyzovali otázku „Ako sa študenti najlepšie naučia o nabíjačkách elektrických vozidiel?“. Skúmaním konkrétnych osvedčených postupov partneri projektu vytvorili súbor techník a funkcií, ktoré by chceli použiť v materiáloch, ako aj na platforme.
Prvý intelektuálny výstup bol ukončený tým, že sa načrtla štruktúra školiacich materiálov. V učebných osnovách nabíjačiek EV sú definované hlavné oblasti (úvod, inštalácia, správa a údržba) a ich podrobnejšie podtémy, aby sa uľahčilo vypracovanie školiacich materiálov. Partneri vytvorili skvelý základ pre ďalšie kroky v projekte tým, že sa venovali nielen odbornému obsahu, ale aj otázkam hodnotenia, otázkam jednotlivých krajín a relevantným zdrojom.
Projekt C-Evil (Vzdelávanie o nabíjačkach elektrických vozidiel), implementovaný ako strategické partnerstvo Erasmus + v oblasti odborného vzdelávania a prípravy, dosiahol prvý veľký míľnik.
Počas 24-mesačného projektu, ktorý sa začal v októbri 2019, sa vypracujú školiace materiály pre inštaláciu a údržbu nabíjačiek elektrických vozidiel. Okrem koordinátora CAM Consulting sú partnermi tohto projektu turecká, rumunská, španielska, holandská, slovenská, grécka a maďarská organizácia.
S cieľom správne podporiť vypracovanie školiacich materiálov bola implementovaná prvá úloha, ktorá mala spoločné očakávania týkajúce sa materiálov, zdieľanie skúseností partnerov s metodikami učenia sa a zhromažďovanie skvelých nápadov z osvedčených postupov. Partneri nakoniec určili sedem hlavných učebných cieľov zameraných na študentov, učiteľov a samotné materiály: ich validáciu, možnú adaptáciu a pozíciu na trhu práce.
Následne partneri analyzovali otázku „Ako sa študenti najlepšie naučia o nabíjačkách elektrických vozidiel?“. Skúmaním konkrétnych osvedčených postupov partneri projektu vytvorili súbor techník a funkcií, ktoré by chceli použiť v materiáloch, ako aj na platforme.
Prvý intelektuálny výstup bol ukončený tým, že sa načrtla štruktúra školiacich materiálov. V učebných osnovách nabíjačiek EV sú definované hlavné oblasti (úvod, inštalácia, správa a údržba) a ich podrobnejšie podtémy, aby sa uľahčilo vypracovanie školiacich materiálov. Partneri vytvorili skvelý základ pre ďalšie kroky v projekte tým, že sa venovali nielen odbornému obsahu, ale aj otázkam hodnotenia, otázkam jednotlivých krajín a relevantným zdrojom.