Výstavba ďalšej časti diaľničného obchvatu Košíc, 14 km prepojenia cez R2, sa mala spustiť ešte tento rok. Podľa aktuálneho stavu sa tak pravdepodobne nestane. Súťaž totiž komplikujú ďalšie námietky a štart sa preto odsúva na budúci rok.
Severojužný ťah cez Košice pritom zaťaží denne aj 50-tisíc vozidiel. Práve východný obchvat by mal časť náporu odkloniť. Vlani v decembri sa otvorila jeho severná časť D1 Budimír – Bidovce. Kľúčovou pre napojenie diaľnice na rýchlostnú cestu pokračujúcu do Maďarska však má byť 14 kilometrov dlhé prepojenie cez R2.
Najnižšiu ponuku v tendri predložilo konzorcium Cedis, INC a Cesty SK, a to 123,6 mil. €. Verejné inštitúcie doteraz z tendrov vždy vylúčili ponuky firmy Cedis, dcérskej spoločnosti kazašskej firmy Integra.
Zdroj: hnonline.sk
foto: cas.sk
Severojužný ťah cez Košice pritom zaťaží denne aj 50-tisíc vozidiel. Práve východný obchvat by mal časť náporu odkloniť. Vlani v decembri sa otvorila jeho severná časť D1 Budimír – Bidovce. Kľúčovou pre napojenie diaľnice na rýchlostnú cestu pokračujúcu do Maďarska však má byť 14 kilometrov dlhé prepojenie cez R2.
Najnižšiu ponuku v tendri predložilo konzorcium Cedis, INC a Cesty SK, a to 123,6 mil. €. Verejné inštitúcie doteraz z tendrov vždy vylúčili ponuky firmy Cedis, dcérskej spoločnosti kazašskej firmy Integra.
Zdroj: hnonline.sk
foto: cas.sk