Internetovým obchodom sa darí čoraz viac aj na Slovensku. Dôvodom je pandémia, ktorá prinútila predajcov, ale aj nakupujúcich využívať tento spôsob vo väčšej miere. E-commerce na Slovensku stúpol v marci o 54%, pričom postupne sa tento nárast zmierňoval (v máji bol 30%) v dôsledku uvoľnených opatrení. Ľudia považujú online nákupy za bezpečnejšie, oceňujú širší výber tovaru a chystajú sa túto možnosť využiť aj na Vianoce. Najväčší dopyt je pritom po elektronike. Z prieskumu portálu Heureka vyplýva, že vianočné darčeky neplánuje kupovať online len menej ako 5% Slovákov.
Vďaka tomu trendu pred Vianocami sa očakáva, že e-commerce by mohol za celý rok stúpnuť medziročne o 40%. V súčasnosti je na Slovensku 13.000 eshopov a ich počet naďalej rýchlo rastie.
Zdroj: trend.sk
Vďaka tomu trendu pred Vianocami sa očakáva, že e-commerce by mohol za celý rok stúpnuť medziročne o 40%. V súčasnosti je na Slovensku 13.000 eshopov a ich počet naďalej rýchlo rastie.
Zdroj: trend.sk