Vplyv pandémie na slovenské e-shopy

  • December 9, 2020

payment-4334491_1920.jpg Tretina online obchodníkov tvrdí, že zaregistrovala nárast tržieb o viac ako 30%.

Z prieskumu E-shop Barometer, ktorý zrealizovala spoločnosť KPMG a ui42 vyplýva, že pandémia pozitívne ovplyvnila slovenské e-shopy.

Nárast tržieb sa potvrdil u šiestich online obchodov z desiatich, pričom tretina z nich hovorí o viac ako 30%-nom náraste.

Pandémia však e-shopom priniesla aj problémy. Zaregistrovali výpadok dodávateľov a tiež problémy s logistikou. Viac ako polovica z nich rozšírila svoju ponuku produktov a služieb. Mnohí potvrdili, že chcú expandovať do zahraničia. Ich konkurenčnou výhodou je najmä špecializácia na konkrétne produkty a služby.


60% slovenských e-shopov predpokladá, že pred Vianocami sa im obrat medziročne zvýši ešte viac.

Zdroj: sme.sk

 

 Späť

Najčítanejšie správy