Z prieskumu E-shop Barometer, ktorý zrealizovala spoločnosť KPMG a ui42 vyplýva, že pandémia pozitívne ovplyvnila slovenské e-shopy.
Nárast tržieb sa potvrdil u šiestich online obchodov z desiatich, pričom tretina z nich hovorí o viac ako 30%-nom náraste.
Pandémia však e-shopom priniesla aj problémy. Zaregistrovali výpadok dodávateľov a tiež problémy s logistikou. Viac ako polovica z nich rozšírila svoju ponuku produktov a služieb. Mnohí potvrdili, že chcú expandovať do zahraničia. Ich konkurenčnou výhodou je najmä špecializácia na konkrétne produkty a služby.
60% slovenských e-shopov predpokladá, že pred Vianocami sa im obrat medziročne zvýši ešte viac.
Nárast tržieb sa potvrdil u šiestich online obchodov z desiatich, pričom tretina z nich hovorí o viac ako 30%-nom náraste.
Pandémia však e-shopom priniesla aj problémy. Zaregistrovali výpadok dodávateľov a tiež problémy s logistikou. Viac ako polovica z nich rozšírila svoju ponuku produktov a služieb. Mnohí potvrdili, že chcú expandovať do zahraničia. Ich konkurenčnou výhodou je najmä špecializácia na konkrétne produkty a služby.
60% slovenských e-shopov predpokladá, že pred Vianocami sa im obrat medziročne zvýši ešte viac.
Zdroj: sme.sk