Železničná tať Komárno – Bratislava je jednou z najvyťaženejších regionálnych tratí v strednej Európe. Počas minulého roka bol počet cestujúcich na tejto trase 4,7 milióna. Tí ešte donedávna mohli využívať služby spoločnosti RegioJet, ktorá jazdila s dotáciami štátu. Od nedele však nastala zmena. Keďže ministerstvo dopravy nepredĺžilo súkromnému prepravcovi zmluvu, RegioJet po ôsmich rokoch skončil.
Prepravu na tejto trase bude zabezpečovať štátny dopravca ŽS Slovensko. Na tento účel si prenajal staršie vlaky od rakúskych železníc ÖBB a zároveň pridal vlaky, ktoré stiahol z východného Slovenska. “Nasledujúce dva roky sa cestujúci môžu tešiť na komfortné a spoľahlivé cestovanie,“ uviedol minister dopravy Andrej Doležal.
Zdroj: 1.pluska.sk
Foto: happyrail.com
Prepravu na tejto trase bude zabezpečovať štátny dopravca ŽS Slovensko. Na tento účel si prenajal staršie vlaky od rakúskych železníc ÖBB a zároveň pridal vlaky, ktoré stiahol z východného Slovenska. “Nasledujúce dva roky sa cestujúci môžu tešiť na komfortné a spoľahlivé cestovanie,“ uviedol minister dopravy Andrej Doležal.
Zdroj: 1.pluska.sk
Foto: happyrail.com