Švédsky predajca nábytku Ikea zaregistroval počas pandémie zvýšený dopyt o online nakupovanie. Jeho e-shop má v súčasnoosti 14% podiel na celkovom predaji. V roku 2020 dosiahla priemerná hodnota nákupov v bratislavskej predajni 69 €, pri objednávkach cez e-shop to bolo až 237 €.
Spoločnosť sa preto rozhodla ponúknúť Slovákom rozšírenú sieť výdajných miest. Po Košiciach, Žiline a Banskej Bystrici si tak objednaný tovar budú môcť čoskoro vyzdvihnúť aj zákazníci z Nitry.
Internetový predaj je oblasť, do ktorej spoločnosť plánuje investovať 23 miliónov eur v najbližších troch rokoch.
Spoločnosť sa preto rozhodla ponúknúť Slovákom rozšírenú sieť výdajných miest. Po Košiciach, Žiline a Banskej Bystrici si tak objednaný tovar budú môcť čoskoro vyzdvihnúť aj zákazníci z Nitry.
Internetový predaj je oblasť, do ktorej spoločnosť plánuje investovať 23 miliónov eur v najbližších troch rokoch.