Telekomunikačný operátor UPC, ktorý je súčasťou skupiny Liberty Global, zverejnil hospodárske výsledky za minulý rok. Napriek dopadom pandémie spoločnosť hodnotí uplynulý rok ako úspešný.
Počet zákazníkov s internetom sa zvýšil o 3.400 na 144.000. Naopak, počet klientov s digitálnou televíziou klesol o 2.800 na 139.700. Tento výpadok vykompenzoval vyšší počet klientov, ktorí začali využívať analógovú televíznu službu. Ich počet stúpol z 28 800 na 31 200. K nárastu došlo aj pri zákazníkoch, ktorí majú pevnú linku od UPC. V súčasnosti ich je 88 900, čo je o 1800 viac v medziročnom porovnaní. Optická sieť UPC pokrýva 624.300 domácností.
Počet zákazníkov s internetom sa zvýšil o 3.400 na 144.000. Naopak, počet klientov s digitálnou televíziou klesol o 2.800 na 139.700. Tento výpadok vykompenzoval vyšší počet klientov, ktorí začali využívať analógovú televíznu službu. Ich počet stúpol z 28 800 na 31 200. K nárastu došlo aj pri zákazníkoch, ktorí majú pevnú linku od UPC. V súčasnosti ich je 88 900, čo je o 1800 viac v medziročnom porovnaní. Optická sieť UPC pokrýva 624.300 domácností.