Trnavská automobilka Stellantis vznikla spojením skupiny PSA. Platnosť predchádzajúcej kolektívnej zmluvy vypršala koncom minulého roka a spoločnosť stále nemá novú kolektívnu zmluvu. Rokovania s odbormi prebiehajú už sedem mesiacov.
„Získanie nových investícií je podmienené udržaním konkurencieschopnosti,“ uviedlo vedenie automobilky. Tá stále nemá istotu nového modelu auta a absencia kolektívnej zmluvy je hendikepom v konkurencii iných závodov značiek Peugeot, Citröen, Opel a Fiat.
Vedenie spoločnosti ponúka nulový rast miezd na roky 2021-22 a 20 € rast mesačnej mzdy v rokoch 2023-24. Odbory chcú, aby mzdy rástli každý rok o 70 €.
„Získanie nových investícií je podmienené udržaním konkurencieschopnosti,“ uviedlo vedenie automobilky. Tá stále nemá istotu nového modelu auta a absencia kolektívnej zmluvy je hendikepom v konkurencii iných závodov značiek Peugeot, Citröen, Opel a Fiat.
Vedenie spoločnosti ponúka nulový rast miezd na roky 2021-22 a 20 € rast mesačnej mzdy v rokoch 2023-24. Odbory chcú, aby mzdy rástli každý rok o 70 €.