Poštová banka začne od apríla postupný rebranding všetkých svojich 63 pobočiek na 365 banku. Pôvodnú značku už bude používať iba na pobočkách Slovenskej pošty. Tento krok nepredstavuje akvizíciu, keďže Poštová banka aj 365 banka patria do jednej akciovej spoločnosti a fungujú na základe rovnakej bankovej licencie.
365 banka sa chce stať plnhodnotným hráčom na trhu a nepôsobiť len v online priestore. V súčasnosti má už 60.000 klientov, ktorých si získala za 3 roky svojho pôsobenia. V kamenných pobočkách sa chce zamerať na komplikovanejšie produkty a pri bežných úkonoch chce klientov motivovať k využívaniu mobilnej aplikácie. Svoju súčasnú apku však plánuje zmeniť, keďže nie je optimálna z pohľadu rýchlosti a výkonu.
Zdroj: zive.sk
365 banka sa chce stať plnhodnotným hráčom na trhu a nepôsobiť len v online priestore. V súčasnosti má už 60.000 klientov, ktorých si získala za 3 roky svojho pôsobenia. V kamenných pobočkách sa chce zamerať na komplikovanejšie produkty a pri bežných úkonoch chce klientov motivovať k využívaniu mobilnej aplikácie. Svoju súčasnú apku však plánuje zmeniť, keďže nie je optimálna z pohľadu rýchlosti a výkonu.
Zdroj: zive.sk