Prvá správa svojho druhu odhaľuje nové spôsoby, ako globálni obchodní lídri využívajú vizuálny obsah na nábor pracovníkov, marketing a predaj
– 90 % sa zhoduje, že metódy vizuálnej komunikácie zvyšujú efektivitu na pracovisku
– 89 % uvádza, že vizuálna komunikácia pomáha tímom na diaľku a zákazníkom ostať v kontakte
– 61 % hovorí, že od zamestnancov na nedizajnérskych pozíciách sa očakávajú rozsiahle poznatky z oblasti dizajnu
Sydney a San Francisco 19.apríla (TASR/OTS) – (BUSINESS WIRE) – Canva, jediná komplexná platforma vizuálnej komunikácie na svete, dnes vydala The Visual Economy Report (Správu o vizuálnej ekonomike), ktorá obsahuje využiteľné údaje od 1600 svetových obchodných lídrov. Poskytuje najkomplexnejší pohľad na to, ako globálni obchodní lídri interne aj externe pristupujú k princípom vizuálnej komunikácie v snahe viesť efektívnejšie tímy, budovať silnejšiu angažovanosť publika a podporovať ekonomickú návratnosť svojho podnikania.
Medzi hlavné zistenia The Visual Economy Report patria:
• Vizuálna komunikácia zvyšuje efektivitu a spoluprácu na pracovisku. Takmer všetci obchodní lídri sa zhodujú, že metódy vizuálnej komunikácie zvyšujú efektívnosť (90 %), zlepšujú spoluprácu (89 %) a vzbudzujú väčšiu autoritu (85 %) ako iné komunikačné metódy. Väčšina (89 %) tiež súhlasí s tým, že nástroje vizuálnej komunikácie vedú k vyšším obchodným výnosom.
• Vizuálna komunikácia zrýchľuje predajné cykly. Keďže tímy pracujú globálnejšie ako kedykoľvek predtým, vizuálna komunikácia im umožňuje lepšiu spoluprácu, a teda aj vyššiu produktivitu vo svete, ktorý je teraz v prvom rade digitálny.
Väčšina svetových obchodných lídrov (89 %) sa domnieva, že vizuálna komunikácia má pozitívny vplyv na vzájomné prepájanie členov diaľkových a hybridných tímov. 88 % respondentov tiež uvádza, že nástroje vizuálnej komunikácie zrýchlili ich predajné cykly. Väčšina obchodných lídrov (85 %) sa totiž zhoduje, že vizuálny obsah je vo všeobecnosti ľahšie stráviteľný, čo vyvoláva viac reakcií potenciálnych zákazníkov, ktorí zostávajú angažovaní počas celého predajného procesu.
• Gramotnosť v oblasti dizajnu je dnes základom pre väčšinu pracovných miest. Dizajnová gramotnosť sa stala kritickou pre väčšinu odborníkov aj mimo vyštudovaných dizajnérov. Preto viac ako polovica obchodných lídrov (61 %) hovorí, že od zamestnancov na nedizajnérskych pozíciách sa očakávajú rozsiahle znalosti dizajnu, ako napríklad schopnosť vytvárať presvedčivé vizuálne prostriedky a pútavé prezentácie, ako aj schopnosť ľahko upravovať návrhy iných. Takmer dve tretiny z nich (63 %) z toho dôvodu poskytuje školenie pre pracovníkov na nedizajnérskych pozíciách.
• Podniky potrebujú lepší vizuálny obsah. Podniky riešia problémy s konzistentnosťou, pracovným postupom a kvalitou dizajnových platforiem. Takmer dve tretiny obchodných lídrov (64 %) uvádzajú, že ich spoločnosti chýba zjednodušená softvérová platforma pre vizuálny dizajn, a viac ako polovica sa zhoduje, že ich obsah nie je estetický (53 %) ani konzistentný (56 %).
• Dizajn na pracovisku riadi generácia Z. Generácia Z je agilnejšia a kreatívnejšia a častejšie využíva nástroje vizuálnej komunikácie na pracovisku. V porovnaní s inými generáciami, generácia Z (93 %) sa viac stotožňuje s tým, že vizuálna komunikácia im pomáha lepšie formulovať myšlienky.
Dnešné podniky pôsobia v novej vizuálnej ekonomike, kde skrátený rozsah pozornosti a explózia digitálneho obsahu viedli k dopytu po presvedčivých vizuáloch, ktoré je možné zdieľať. Zamestnanci a zákazníci dnes očakávajú, že obsah značky bude rovnako vizuálny a stráviteľný ako to, čo vidia na platformách sociálnych médií. Z toho vyplývajú významné obchodné príležitosti pre tých, ktorí si osvoja prístup založený na dizajne a umožnia vytvárať dizajn všetkým vo svojej organizácii. To vedie k schopnosti produkovať obrovské množstvo kvalitného obsahu vo veľkom meradle.
„Ako sa obchodní lídri pohybujú v meniacom sa ekonomickom prostredí, vizuálna komunikácia môže značkám pomôcť dostať sa do popredia. Od pomoci pri pritiahnutí nových zákazníkov, cez prilákanie a udržanie talentov až po účinný marketing, vizuálna komunikácia je nesmierne dôležitá pre uvoľnenie lepšej komunikácie, spolupráce a kreativity,“ uviedol Zach Kitschke, marketingový riaditeľ spoločnosti Canva. „Upútanie pozornosti môže byť v súčasnosti prchavé, takže skvelý dizajn môže byť rozhodujúci pre organizácie, ktoré sa snažia v tejto novej vizuálnej ére vyniknúť.“
„The Visual Economy Report 2023“ spoločnosti Canva nájdete v plnom znení tu.
Použitá metodika
Canva si objednala u spoločnosti Morning Consult prieskum medzi 1600 obchodnými lídrami v oblasti marketingu, predaja, ľudských zdrojov a obchodu, ktorí poznajú ciele spoločností v oblasti výnosov. Táto skupina zároveň ovplyvňuje stratégiu angažovanosti publika v ich organizáciách, ako aj spôsob komunikácie interných tímov medzi sebou, s ostatnými tímami a so spoločnosťou ako celkom. Canva konkrétne do prieskumu zapojila 850 obchodných lídrov v USA, 375 v Austrálii a 375 v Spojenom Kráľovstve.
O platforme Canva
Canva bola spustená v roku 2013 a je bezplatnou online platformou pre vizuálnu komunikáciu a spoluprácu, ktorej cieľom je umožniť každému na svete vytvárať dizajn. Vďaka jednoduchému používateľskému rozhraniu typu drag-and-drop a širokej škále šablón od prezentácií, dokumentov, webstránok, grafiky pre sociálne médiá, plagátov, odevov až po videá, a k tomu obrovskej knižnici fontov, archívov fotografií, ilustrácií, videozáznamov a zvukových klipov, môže každý prevziať nápad a vytvoriť niečo krásne.
Prostriedky na stiahnutie
Kliknite sem.
Originál tohto textu je oficiálna, záväzná verzia. Preklad uvádzame len ako pomocný text, odvolávajúci sa na originál, ktorý je jediným právne záväzným dokumentom.
– 90 % sa zhoduje, že metódy vizuálnej komunikácie zvyšujú efektivitu na pracovisku
– 89 % uvádza, že vizuálna komunikácia pomáha tímom na diaľku a zákazníkom ostať v kontakte
– 61 % hovorí, že od zamestnancov na nedizajnérskych pozíciách sa očakávajú rozsiahle poznatky z oblasti dizajnu
Sydney a San Francisco 19.apríla (TASR/OTS) – (BUSINESS WIRE) – Canva, jediná komplexná platforma vizuálnej komunikácie na svete, dnes vydala The Visual Economy Report (Správu o vizuálnej ekonomike), ktorá obsahuje využiteľné údaje od 1600 svetových obchodných lídrov. Poskytuje najkomplexnejší pohľad na to, ako globálni obchodní lídri interne aj externe pristupujú k princípom vizuálnej komunikácie v snahe viesť efektívnejšie tímy, budovať silnejšiu angažovanosť publika a podporovať ekonomickú návratnosť svojho podnikania.
Medzi hlavné zistenia The Visual Economy Report patria:
• Vizuálna komunikácia zvyšuje efektivitu a spoluprácu na pracovisku. Takmer všetci obchodní lídri sa zhodujú, že metódy vizuálnej komunikácie zvyšujú efektívnosť (90 %), zlepšujú spoluprácu (89 %) a vzbudzujú väčšiu autoritu (85 %) ako iné komunikačné metódy. Väčšina (89 %) tiež súhlasí s tým, že nástroje vizuálnej komunikácie vedú k vyšším obchodným výnosom.
• Vizuálna komunikácia zrýchľuje predajné cykly. Keďže tímy pracujú globálnejšie ako kedykoľvek predtým, vizuálna komunikácia im umožňuje lepšiu spoluprácu, a teda aj vyššiu produktivitu vo svete, ktorý je teraz v prvom rade digitálny.
Väčšina svetových obchodných lídrov (89 %) sa domnieva, že vizuálna komunikácia má pozitívny vplyv na vzájomné prepájanie členov diaľkových a hybridných tímov. 88 % respondentov tiež uvádza, že nástroje vizuálnej komunikácie zrýchlili ich predajné cykly. Väčšina obchodných lídrov (85 %) sa totiž zhoduje, že vizuálny obsah je vo všeobecnosti ľahšie stráviteľný, čo vyvoláva viac reakcií potenciálnych zákazníkov, ktorí zostávajú angažovaní počas celého predajného procesu.
• Gramotnosť v oblasti dizajnu je dnes základom pre väčšinu pracovných miest. Dizajnová gramotnosť sa stala kritickou pre väčšinu odborníkov aj mimo vyštudovaných dizajnérov. Preto viac ako polovica obchodných lídrov (61 %) hovorí, že od zamestnancov na nedizajnérskych pozíciách sa očakávajú rozsiahle znalosti dizajnu, ako napríklad schopnosť vytvárať presvedčivé vizuálne prostriedky a pútavé prezentácie, ako aj schopnosť ľahko upravovať návrhy iných. Takmer dve tretiny z nich (63 %) z toho dôvodu poskytuje školenie pre pracovníkov na nedizajnérskych pozíciách.
• Podniky potrebujú lepší vizuálny obsah. Podniky riešia problémy s konzistentnosťou, pracovným postupom a kvalitou dizajnových platforiem. Takmer dve tretiny obchodných lídrov (64 %) uvádzajú, že ich spoločnosti chýba zjednodušená softvérová platforma pre vizuálny dizajn, a viac ako polovica sa zhoduje, že ich obsah nie je estetický (53 %) ani konzistentný (56 %).
• Dizajn na pracovisku riadi generácia Z. Generácia Z je agilnejšia a kreatívnejšia a častejšie využíva nástroje vizuálnej komunikácie na pracovisku. V porovnaní s inými generáciami, generácia Z (93 %) sa viac stotožňuje s tým, že vizuálna komunikácia im pomáha lepšie formulovať myšlienky.
Dnešné podniky pôsobia v novej vizuálnej ekonomike, kde skrátený rozsah pozornosti a explózia digitálneho obsahu viedli k dopytu po presvedčivých vizuáloch, ktoré je možné zdieľať. Zamestnanci a zákazníci dnes očakávajú, že obsah značky bude rovnako vizuálny a stráviteľný ako to, čo vidia na platformách sociálnych médií. Z toho vyplývajú významné obchodné príležitosti pre tých, ktorí si osvoja prístup založený na dizajne a umožnia vytvárať dizajn všetkým vo svojej organizácii. To vedie k schopnosti produkovať obrovské množstvo kvalitného obsahu vo veľkom meradle.
„Ako sa obchodní lídri pohybujú v meniacom sa ekonomickom prostredí, vizuálna komunikácia môže značkám pomôcť dostať sa do popredia. Od pomoci pri pritiahnutí nových zákazníkov, cez prilákanie a udržanie talentov až po účinný marketing, vizuálna komunikácia je nesmierne dôležitá pre uvoľnenie lepšej komunikácie, spolupráce a kreativity,“ uviedol Zach Kitschke, marketingový riaditeľ spoločnosti Canva. „Upútanie pozornosti môže byť v súčasnosti prchavé, takže skvelý dizajn môže byť rozhodujúci pre organizácie, ktoré sa snažia v tejto novej vizuálnej ére vyniknúť.“
„The Visual Economy Report 2023“ spoločnosti Canva nájdete v plnom znení tu.
Použitá metodika
Canva si objednala u spoločnosti Morning Consult prieskum medzi 1600 obchodnými lídrami v oblasti marketingu, predaja, ľudských zdrojov a obchodu, ktorí poznajú ciele spoločností v oblasti výnosov. Táto skupina zároveň ovplyvňuje stratégiu angažovanosti publika v ich organizáciách, ako aj spôsob komunikácie interných tímov medzi sebou, s ostatnými tímami a so spoločnosťou ako celkom. Canva konkrétne do prieskumu zapojila 850 obchodných lídrov v USA, 375 v Austrálii a 375 v Spojenom Kráľovstve.
O platforme Canva
Canva bola spustená v roku 2013 a je bezplatnou online platformou pre vizuálnu komunikáciu a spoluprácu, ktorej cieľom je umožniť každému na svete vytvárať dizajn. Vďaka jednoduchému používateľskému rozhraniu typu drag-and-drop a širokej škále šablón od prezentácií, dokumentov, webstránok, grafiky pre sociálne médiá, plagátov, odevov až po videá, a k tomu obrovskej knižnici fontov, archívov fotografií, ilustrácií, videozáznamov a zvukových klipov, môže každý prevziať nápad a vytvoriť niečo krásne.
Prostriedky na stiahnutie
Kliknite sem.
Originál tohto textu je oficiálna, záväzná verzia. Preklad uvádzame len ako pomocný text, odvolávajúci sa na originál, ktorý je jediným právne záväzným dokumentom.