Finančné príspevky pre médiá na propagáciu EÚ fondov

  • Február 15, 2016

set-top-boxes-828550_1280.jpgMinisterstvo dopravy pred dvomi týždňami pridelilo televíziám Joj, Markíza a TA3 spolu 6,2 mil. € na ďalšie kolo reklamy na EÚ fondy 

– koľko diaľnic sa postavilo, ciest opravilo a vlakov nakúpilo. Kritériom na delenie veľkého balíka peňazí nebola cena za zasiahnutie jedného diváka, ale výška zľavy oproti cenníku. TA3 (2% trhový podiel) získala 1 mil. €, keďže ponúkla druhú najvyššiu zľavu – 50%. TV Markíza (32%) získala 2,4 mil. € a TV Joj (22%) 2,8 mil. €. Štátna RTVS (13%) ponúkla len tretinovú zľavu a preto nedostala zo zákazky ani euro.

 Späť

Najčítanejšie správy