Pribúdajú kamenné pobočky eshopov

  • Apríl 4, 2016

online-942406_1920.jpgAj slovenské eshopy čoraz viac otvárajú kamenné pobočky. Osobný kontakt so zákazníkmi považujú za dôležitý, pobočky navyše fungujú ako miesto na vyzdvihnutie tovaru.

Kníhkupectvo Martinus má deväť kamenných predajní kníh. Internetový obchod Mall.sk má osem kamenných prevádzok a plánuje ďalšie po celom Slovensku. Internetový predajca Alza.sk tu má 11 predajní, v súčasnosti investuje do ich rekonštrukcie. Hej.sk má iba tri predajne, v priebehu roka chce ale ich počet zdvojnásobiť. E-shop s módou Zoot má tri predajne a novú otvára v Banskej Bystrici.  Aj pre rastúci počet predajní stúpa obľuba osobného odberu tovaru. Asi dve tretiny zákazníkov slovenských eshopov využívajú služby kuriérov a 17% zákazníkov si tovar preberie osobne (4,5-násobok oproti roku 2013). V Alza.sk má osobný odber až 75% podiel.

 Späť

Najčítanejšie správy