Čerstvý majiteľ sľubuje, že z hlavného mesta bude plávať viac lodí do Viedne a pribudnú aj pravidelné plavby do Budapešti.
Hernández je partnerom poradenskej spoločnosti ProRate, ktorá sa zaoberá akvizíciami firiem. Jeho meno sa tiež spája s Východoslovenskou energetikou, kde po privatizácii robil šéfa obchodu a marketingu.
Prístav spravuje spoločnosť Slovenská plavba a prístavy – lodná doprava. Podľa jej podpredsedu Mareka Považana plánujú zvýšiť počty liniek najneskôr od apríla 2018. Do Viedne sa bude dať plaviť štyrikrát denne, kým dnes majú cestujúci k dispozícii len dva lodné spoje za deň. Do Budapešti sa má jazdiť trikrát týždenne, kým v súčasnosti žiadny pravidelný spoj do hlavného maďarského mesta nejazdí.
Nový majiteľ prístavu plánuje tiež k prístavu postaviť pavilón. „Existuje dohoda medzi mestom Bratislava a Viedňou, podľa ktorej mal byť postavený vo Viedni pri prístave pavilón s názvom Gate to Bratislava. Viedeň v ňom mala promovať cestovný ruch v Bratislave. To isté mala robiť Bratislava pavilónom Gate to Vienna,“ vysvetlil Hernández.