Peter Sagan sa stal prvým veľvyslancom značky Good Idea Slovakia

  • September 29, 2016

sagan.jpg Cyklista Peter Sagan bude budovať imidž Slovenska v zahraničí.

Majster sveta sa stal novým ambasádorom rodnej krajiny, minister zahraničných vecí Miroslav Lajčák mu udelil čestný titul „Veľvyslanec značky Dobrý nápad Slovensko“. Slovenský cyklista sa tak stal historicky prvým nositeľom tohto titulu.

Postupne majú tento titul získať aj ďalšie známe osobnosti. Rezort ich chce využiť na prezentáciu Slovenska smerom do zahraničia, ale aj vnútra krajiny.

„Petrove neuveriteľné výkony sledujú naživo milióny ľudí, tento mladý muž robí fantastickú reklamu aj svojej vlasti. Chcem, aby Peter vedel, že doma – na Slovensku – to intenzívne vnímame a oceňujeme“ zdôvodnil voľbu P. Sagana M. Lajčák.

S úspešným slovenským reprezentantom sa v minulosti spojili aj niektoré značky z komerčnej sféry – cyklista je tvárou operátora Slovak Telekom, účinkoval aj v kampaniach automobilky Peugeot Citroën.

Dvadsaťšesťročný Žilinčan si titul prevzal v budove Národnej banky Slovenska v stredu večer. Išlo o symbolický výber miesta – od národného brandingu sa očakáva, že bude mať pozitívny vplyv aj na stimuláciu rastu ekonomiky a HDP. V budove NBS budú zároveň uložené menovacie dekréty budúcich držiteľov čestného titulu.

Symbolickým pečatidlom veľvyslanca značky Dobrý nápad Slovensko je sklená 3D plastika, ktorá vznikla v spolupráci s akademickým sochárom Viktorom Oravcom.

Budovanie národného brandingu sa deje v réžii agentúry Creative Department, ktorá v minulosti uspela v tendri rezortu zahraničia. Jej koncept Good Idea Slovakia bol predstavený v apríli tohto roka.
 

 Späť

Najčítanejšie správy