Výnosy Markízy vzrástli zhruba o 7% oproti minulému roku

  • Február 10, 2017
canberra-1057686_1280.jpg
Najväčšia televízna skupina na Slovensku Markíza vlani vykázala výnosy 90,6 mil. USD,

čo bol medziročný nárast o 7,2%, informoval jej vlastník, CME zo skupiny Time Warner. Prevádzkový zisk OIBDA sa zvýšil o 51% na 16,0mil. USD. V inzertne najsilnejšom poslednom kvartáli roka Markíza evidovala tržby až 31 mil. USD. V roku 2013 ešte televízia evidovala stratu 20 mil. USD, odvtedy sa jej výsledky zlepšujú. Za zlepšením je zvyšovanie ceny reklamy, spoplatňovanie staníc káblovým a satelitným operátorom a doplnkové služby. Vlaňajší rozpočet verejnoprávnej RTVS rátal s výnosmi vo výške 122 mil. €. Vedenie požaduje navýšenie koncesionárskych poplatkov o 38mil. €, keďže RTVS „nie je schopná zabezpečiť plnenie úloh verejnoprávneho vysielateľa”.

 Späť

Najčítanejšie správy