WEBINÁR: “Customer Experience - Nová éra zákazníckej skúsenosti”

22
Apríl2021
OD 10:00
DO 11:30
DO 11:30
ONLINE
Taliansko-Slovenská obchodná komora v spolupráci s KPMG a zmiešanými obchodnými komorami na Slovensku, Vás pozýva na webinár “Customer Experience - Nová éra zákazníckej skúsenosti”.
Na tomto online stretnutí s diskusiou o Customer Experience sa dozviete, čo je zákaznícka skúsenosť, prečo je dôležitá a ako sa zmenila za posledné obdobie.
KEDY: štvrtok 22. apríl 2021 o 10:00 do 11:30 hod.
KDE: ONLINE
PROGRAM:
• Ako pandémia zmenila DNA zákazníckej skúsenosti
- Tomáš Potměšil / Head of Customer & Strategy Advisory, KPMG Česká republika
• Ako sa zmenilo správanie zákazníkov v roku 2020 a ktoré značky sú na Slovensku najobl’úbenejšie
- Peter Rado / CX líder
KPMG na Slovensku
Za uplynulý rok prešla zákaznícka skúsenosť výraznou zmenou, a preto na túto tému budeme diskutovať s odborníkmi na CX. Spoločne sa pokúsime objasniť, ako sa zmenili potreby zákazníka a aké trendy priniesla do zákazníckej skúsenosti pandémia. Zároveň sa v diskusii s vybranými značkami dozviete, ako pristupujú k zákazníckej skúsenosti a vďaka čomu sa umiestnili v TOP 50 najobľúbenejších značiek na Slovensku.
Do panelovej diskusie prijali pozvanie zástupcovia spoločností IKEA a Zásielkovňa.
Účastnícky poplatok: Pre účastníkov bezplatne
Jazyk: Slovensky / Anglicky, so simultánnym tlmočením
Potvrdenie účasti zasielajte najneskôr do 21. apríla 2021 na e-mailovú adresu: szabova@camitslovakia.sk.
Link bude zaslaný po registrácii.
Informácia o spracovaní osobných údajov:
Blizšie informácie o spracovávaní vašich osobnych údajov spoločnosťou KPMG Slovensko spol. s r.o. a o vašich súvisiacich právach môzete nájsť na tomto odkaze.
V prípade, ak Vaše údaje budú zahrnuté do databázy kontaktov klientov a potenciálnych klientov KPMG Slovensko spol. s r.o., spoločnosť Vás o tom bude informovať samostatným emailom. Fotky z tohto podujatia, na ktorých budete zachytený/á, môžu byť použité na webových stránkach a sociálnych mediách organizátorov.
Tešíme sa na Vás!
Na tomto online stretnutí s diskusiou o Customer Experience sa dozviete, čo je zákaznícka skúsenosť, prečo je dôležitá a ako sa zmenila za posledné obdobie.
KEDY: štvrtok 22. apríl 2021 o 10:00 do 11:30 hod.
KDE: ONLINE
PROGRAM:
• Ako pandémia zmenila DNA zákazníckej skúsenosti
- Tomáš Potměšil / Head of Customer & Strategy Advisory, KPMG Česká republika
• Ako sa zmenilo správanie zákazníkov v roku 2020 a ktoré značky sú na Slovensku najobl’úbenejšie
- Peter Rado / CX líder
KPMG na Slovensku
Za uplynulý rok prešla zákaznícka skúsenosť výraznou zmenou, a preto na túto tému budeme diskutovať s odborníkmi na CX. Spoločne sa pokúsime objasniť, ako sa zmenili potreby zákazníka a aké trendy priniesla do zákazníckej skúsenosti pandémia. Zároveň sa v diskusii s vybranými značkami dozviete, ako pristupujú k zákazníckej skúsenosti a vďaka čomu sa umiestnili v TOP 50 najobľúbenejších značiek na Slovensku.
Do panelovej diskusie prijali pozvanie zástupcovia spoločností IKEA a Zásielkovňa.
Účastnícky poplatok: Pre účastníkov bezplatne
Jazyk: Slovensky / Anglicky, so simultánnym tlmočením
Potvrdenie účasti zasielajte najneskôr do 21. apríla 2021 na e-mailovú adresu: szabova@camitslovakia.sk.
Link bude zaslaný po registrácii.
Informácia o spracovaní osobných údajov:
Blizšie informácie o spracovávaní vašich osobnych údajov spoločnosťou KPMG Slovensko spol. s r.o. a o vašich súvisiacich právach môzete nájsť na tomto odkaze.
V prípade, ak Vaše údaje budú zahrnuté do databázy kontaktov klientov a potenciálnych klientov KPMG Slovensko spol. s r.o., spoločnosť Vás o tom bude informovať samostatným emailom. Fotky z tohto podujatia, na ktorých budete zachytený/á, môžu byť použité na webových stránkach a sociálnych mediách organizátorov.
Tešíme sa na Vás!